PracaGrupypl.praca.dyskusjeWybor specjalizacji J2EE czy .NET ?Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
  • Data: 2003-08-27 08:13:58
    Temat: Re: Wybor specjalizacji J2EE czy .NET ?
    Od: "Michal Talaga" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > E, z dużymi bazami to Michał ma raczej doświadczenie,

    trudno to nazwac doswiadczeniem, raczej obserwacje :-)

    > ale jak widać
    > jest bardzo podatny na wpływ marketingu ;)

    A moja podatnosc na marketing...
    Hmmm, chyba to nie to. Podatnosc, bylaby, gdybym uwazal, ze produkty MS sa
    lepsze, tak jak twierdza marketingowcy z MS.
    Ja tak nie uwazam (rowniez na przykladzie Oracle/MS SQL, gdzie w firmie
    raczej wszyscy chwala Oracle).
    Powtarzam, ze mowimy zajetosci rynku, gdzie marketing MS raczej nie tworzy
    iluzji, a nawet jakby, to do mnie takie nie dotarly.

    --
    Michal
    Strategiczny PBEM