PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: WyĹźszapłaca minimalna da nam trwalewysokie bezrobocie ("GP") › Re: WyĹźszapĹ aca minimalna da nam trwalewysokie bezrobocie ("GP")
  • Data: 2009-06-18 17:58:27
    Temat: Re: WyĹźszapĹ aca minimalna da nam trwalewysokie bezrobocie ("GP")
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@w...pl pisze:

    > Rzeczywiście elektromonter to branża bez zapotrzebowania...

    To weź schowaj na 3 miesiące dumę w kieszeń i popracuj na budowie jako
    pomocnik murarza (akurat jest sezon) gdzie żadne uprawnienia nie są
    potrzebne. Za zarobione pieniądze będziesz mógł pójść na egzamin (i kurs
    jeżeli potrzeba), np.:
    http://edukacja.money.pl/kurs;zawodowy;elektromonter
    ,gdansk,oferta,81043,e.html
    i zacząć pracować jako elektromonter.
    Więcej informacji:
    http://www.sep.com.pl/
    albo tu:
    http://www.forumsep.pl/viewtopic.php?t=5356

    Wyszukanie tych informacji zajęło mi 3 minuty łącznie z pobieżnym
    przeczytaniem w/w forum.

    Pozdrawiam
    Piotr