PracaGrupypl.praca.szukana[Wszystkie zawody] PomocyRe: [Wszystkie zawody] Pomocy
    From: "Tom" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: [Wszystkie zawody] Pomocy
    Date: Sun, 18 Apr 2004 08:49:35 +0200

    > Poszukuję jakiegoś sposobu zarobienia 1000zł, potrzebuje tą sumę, aby
    zapłacić
    > za studia mojej dziewczynie, zarówno jej, jak i mi w domu się nie
    przelewa, ale
    > aby to zmienić trzeba się uczyć, a studia kosztują. Pracy nie ma (mieszkam
    we
    > Wrocławiu), zasiłku się nei dostaje, pieniędzy 0 i jak tu zapłacić za
    studia???
    > A przeciesz rezygnacja ze studiów to rezygnacja z marzeń, z celu...taka
    decyzja
    > może zaważyć na całym jej, naszym życiu.

    Się postaraj o kredyt.
    Albo zmień marzenia i cele życiowe.
    Zrsztą co to za marzenie skończyć studia?
    Jakieś 90 % absolwentów studiów nie pracuje w zawodzie wyuczonym.
    Absolwentom jeszcze trudniej znaleźć prace niż fizycznemu pracownikowi,
    który nie ma ambicji bycia kimś więcej niż pracownikiem fizycznym.