PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Re: Wroclaw / stala / administrator systemow Linux i sieci

  • 1. Data: 2010-02-13 17:43:42
    Temat: Re: Wroclaw / stala / administrator systemow Linux i sieci
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    > rozumiem ze ostentacyjnie nie znasz jezykow obcych by proponowac
    > ostentacyjnie niskie stawki (?)

    a nurtuje mnie to ze jak szukalem informatyka - to wszyscy w cv
    umieszkali CAE, FCA itp... tylko po diablami to jest potrzebne jak
    Tych ludzi musiałbym uczyc... bo sami niczego nie przestudiuja bo
    przeciez maja papierek i angielski - to im mowie po miesiacu ze lepiej
    zeby otworzyli szkole jezykowa... niz psuli rynek...

  • 2. Data: 2010-02-15 01:55:29
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 13-02-2010 o 17:43:42 Rafal(sxat) <g...@o...pl.usunto> napisał(a):

> [...]
    > przeciez maja papierek i angielski - to im mowie po miesiacu ze lepiej
    > zeby otworzyli szkole jezykowa... niz psuli rynek...

    True, ale widzisz, teraz nie przyjmuje sie fachowca, tylko tego, ktory
    potrafi oblepic sciane roznej masci makulatura. Dodaj do tego, ze w
    wiekszosci rekruterem jest blondynka znajaca jedynie Word i w jej
    wyimaginowanym swiecie, czlowiek inteligentny oraz pracowity to ten, ktory
    zna przynajmniej jeden jezyk perfekcyjnie. Nie jest dla niej wazne to, ze
    aby zaznajomic sie z dokumentacja, czy to jako admin, czy jako koder,
    trzeba jednak znac chociaz angielski na tyle, by cos z tej dokumentacji
    zrozumiec. Dla niej najwazniejsze jest jednak to, ze jak nie masz wyzszego
    (najlepiej po UW) i nie wladasz perfekcyjnie angielskim, to jestes leniem,
    ktory sobie w CV nawymyslal roznych skrotow z Wikipedii, byle ladnie CV
    wygladalo...

    Sam jestes sobie winien, ze zle przeprowadziles selekcje wstepna... No
    chyba, ze tak jak wyzej napisalem - zleciles to kadrowej, a ona wybierala
    te osoby, ktore na papierze najladniej sie prezentowaly.
    --
    SprzedamTO.pl

  • 3. Data: 2010-02-15 17:55:46
    Od: "Rafal\(sxat\)" <g...@o...pl.usunto>

    >Sam jestes sobie winien, ze zle przeprowadziles selekcje wstepna...
    No
    >chyba, ze tak jak wyzej napisalem - zleciles to kadrowej, a ona
    wybierala

    sam spróbuj... to nie jest wcale takie łatwe jakby się wydawało