eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaZlecenie - Odczyt parametrów pracy silnika (OBD2 via CAN) i przesyłanie ich na serwer (via GSM)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-02-04 19:54:46
    Temat: Zlecenie - Odczyt parametrów pracy silnika (OBD2 via CAN) i przesyłanie ich na serwer (via GSM)
    Od: "DariuszK" <k...@i...pl>

    Witam,

    Zlecę wykonanie rozwiązania informatyczno elektronicznego do zamontowania w
    samochodzie w celu pobierania parametrów pracy silnika (ilość obrotów,
    szybkość, ilość paliwa, uruchomienie silnika, etc) i przesyłania ich na
    serwer w firmie.

    Najważniejsze aby rozwiązanie umożliwiało:
    - łączenie przez OBD-2 i CAN z komputerem samochodu
    - pobieranie podstawowych parametrów pracy silnika
    - wysyłanie pobranych danych na serwer z (GPRS lub Windows Mobile)

    Opcjonalnie
    - zdalnie ustawiać parametry pracy np: czasy pobierania i wysyłania
    parametrów (np: co 10 sekund lub co 1 godzinę)
    - zapisywać dane w pamięci w przypadku gdy nie ma aktywnego połączenia z
    serwerem
    - zapisywanie poozycji GPS (z dodatkowego urządzenia)
    - wizualizować pobrane dane w formie np: odzwierciedlenia liczników lub
    wykresów badania poszczególnych funkcji np:
    aby właściciel firmy mógł kontrolować sposób jazdy kierowców przez
    sprawdzanie jak często silnik wchodzi na wysokie obroty co może powodować
    jego zacieranie , itp

    Nie chcę tworzyć rozwiązania informatycznego od podstaw ale zależy aby ktoś
    miał podobne rozwiązanie które można dostosować
    do oczekiwań naszego Klienta i aby można było później w nie ingerować np:
    jeżeli właściciel zażyczy sobie aby pobierać inne dane specyficzne dla tego
    typu
    samochodu a autor nie będzie miał czasu na dalszą kontynuację projektu.

    Pozdrawiam i zapraszam zainteresowanych:
    Dariusz Kopciowski - SCG

    poczta: kopciowski [at] interia.pl
    tel.: +48 606-961-328


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1