eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacjiRe: Wrażenia z rekrutacji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: "Nixe" <n...@f...peel>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Date: Sun, 2 Apr 2006 09:57:20 +0200
    Organization: Multimedia Polska sp. z o.o.
    Lines: 43
    Message-ID: <e0o053$hdo$1@news.mm.pl>
    References: <e0kafr$1bo4$1@news.mm.pl><e0lbm9$36u$1@inews.gazeta.pl>
    <e0lte3$201r$1@news.mm.pl> <e0mdh3$rre$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <e0ml80$1trv$1@news.mm.pl> <0...@p...pl>
    <1...@u...googlegroups.com>
    <0...@p...pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-108-47.gdynia.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1143964643 17848 81.190.108.47 (2 Apr 2006 07:57:23 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Apr 2006 07:57:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:178574
    [ ukryj nagłówki ]

    W wiadomości <news:06040201273770@polnews.pl>
    Immona <c...@n...gmailu> pisze:

    > Wlasnie zyje na konkurencyjnym rynku i widze, ze on strasznie kosi
    > bylejakosc, nawet jesli ktos dzieki niej tnie koszty. Jak ktos tnie
    > koszty zachowujac jakosc, to chwala mu.

    Więc powiedz mi, jak wysyłanie odpowiedzi wszystkim aplikantom bez wyjątku,
    tudzież zwrot kosztów ich podróży przekłada się na jakość, kompetencje i
    fachowość danej firmy? Mam wrażenie, że za bardzo skupiasz się na wizerunku
    firmy, zapominając, że jest on tylko ładnym opakowaniem, a nie istotą
    sprawy. Czy bardzo się pomylę zgadując, że pracujesz w branży mniej lub
    bardziej powiązanej z promocją lub marketingiem? ;-)

    > lepiej, latwiej i przyjemniej zarabia sie na
    > tych klientach, ktorzy chca miec najpierw porzadnie, a dopiero potem
    > w rozsadnej cenie, a nie jak najtaniej i byle bylo.

    Jak wyżej. Co ma ma jedno do drugiego?
    Przypomnę, że zaczęło się od odpowiedzi na wszystkie aplikacje.
    Jak to się przekłada na zadowolenie klienta zarówno z usług jak i cen?
    Naprawdę uważasz, że jeśli pani Maria Kowalska, która nie dostała odpowiedzi
    z działu HR, opowie wszystkim naokoło, jaka to firma ABC jest buracka, to
    firma ta automatycznie zacznie tracić klientów? Mając już ustaloną markę i
    renomę na rynku?

    > Mam w promieniu 20 minut spaceru od siebie hipermarket wielkosci
    > podobnej jak typowy hipermarket w Polsce i dziala on 7 dni w
    > tygodniu, 24 godziny na dobe, nie ma w nim kolejek, a ludzie przy kasie
    > nie wygladaja na zmeczonych
    > i sfrustrowanych. Jakos siec sie trzyma i ma sie doskonale i
    > konkurencyjny rynek nie wymusil na niej zmian prowadzacycyh do ciecia
    > kosztow w sposob zmniejszajacy komfort klienta.

    I pewnie na wyjściu dają tam każdemu nieusatysfakcjowanemu klientowi 100 zł
    jako rekompensatę niezadowolenia.
    Nie dają? A to buraki niemyślące. Jak można tak bardzo nie zadbać o
    wizerunek firmy i nie pokazać swojej potęgi finansowej, podczas, gdy w
    innych miejscach takie rozdawanie pieniędzy staje się standardem :)

    --
    Nixe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1