-
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
From: "Nixe" <n...@f...peel>
Newsgroups: pl.praca.dyskusje
Subject: Re: Wrażenia z rekrutacji
Date: Sun, 2 Apr 2006 09:57:20 +0200
Organization: Multimedia Polska sp. z o.o.
Lines: 43
Message-ID: <e0o053$hdo$1@news.mm.pl>
References: <e0kafr$1bo4$1@news.mm.pl><e0lbm9$36u$1@inews.gazeta.pl>
<e0lte3$201r$1@news.mm.pl> <e0mdh3$rre$1@atlantis.news.tpi.pl>
<e0ml80$1trv$1@news.mm.pl> <0...@p...pl>
<1...@u...googlegroups.com>
<0...@p...pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-108-47.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1143964643 17848 81.190.108.47 (2 Apr 2006 07:57:23 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 2 Apr 2006 07:57:23 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:178574
[ ukryj nagłówki ]W wiadomości <news:06040201273770@polnews.pl>
Immona <c...@n...gmailu> pisze:
> Wlasnie zyje na konkurencyjnym rynku i widze, ze on strasznie kosi
> bylejakosc, nawet jesli ktos dzieki niej tnie koszty. Jak ktos tnie
> koszty zachowujac jakosc, to chwala mu.
Więc powiedz mi, jak wysyłanie odpowiedzi wszystkim aplikantom bez wyjątku,
tudzież zwrot kosztów ich podróży przekłada się na jakość, kompetencje i
fachowość danej firmy? Mam wrażenie, że za bardzo skupiasz się na wizerunku
firmy, zapominając, że jest on tylko ładnym opakowaniem, a nie istotą
sprawy. Czy bardzo się pomylę zgadując, że pracujesz w branży mniej lub
bardziej powiązanej z promocją lub marketingiem? ;-)
> lepiej, latwiej i przyjemniej zarabia sie na
> tych klientach, ktorzy chca miec najpierw porzadnie, a dopiero potem
> w rozsadnej cenie, a nie jak najtaniej i byle bylo.
Jak wyżej. Co ma ma jedno do drugiego?
Przypomnę, że zaczęło się od odpowiedzi na wszystkie aplikacje.
Jak to się przekłada na zadowolenie klienta zarówno z usług jak i cen?
Naprawdę uważasz, że jeśli pani Maria Kowalska, która nie dostała odpowiedzi
z działu HR, opowie wszystkim naokoło, jaka to firma ABC jest buracka, to
firma ta automatycznie zacznie tracić klientów? Mając już ustaloną markę i
renomę na rynku?
> Mam w promieniu 20 minut spaceru od siebie hipermarket wielkosci
> podobnej jak typowy hipermarket w Polsce i dziala on 7 dni w
> tygodniu, 24 godziny na dobe, nie ma w nim kolejek, a ludzie przy kasie
> nie wygladaja na zmeczonych
> i sfrustrowanych. Jakos siec sie trzyma i ma sie doskonale i
> konkurencyjny rynek nie wymusil na niej zmian prowadzacycyh do ciecia
> kosztow w sposob zmniejszajacy komfort klienta.
I pewnie na wyjściu dają tam każdemu nieusatysfakcjowanemu klientowi 100 zł
jako rekompensatę niezadowolenia.
Nie dają? A to buraki niemyślące. Jak można tak bardzo nie zadbać o
wizerunek firmy i nie pokazać swojej potęgi finansowej, podczas, gdy w
innych miejscach takie rozdawanie pieniędzy staje się standardem :)
--
Nixe
Następne wpisy z tego wątku
- 02.04.06 08:00 Brodek
- 02.04.06 08:04 Karol Y
- 02.04.06 08:08 Karol Y
- 02.04.06 08:11 exit
- 02.04.06 08:30 Nixe
- 02.04.06 08:31 Nixe
- 02.04.06 08:34 Nixe
- 02.04.06 08:37 Nixe
- 02.04.06 08:31 Nixe
- 02.04.06 09:32 exit
- 02.04.06 09:36 Immona
- 02.04.06 09:45 Immona
- 02.04.06 09:44 Nixe
- 02.04.06 09:47 Nixe
- 02.04.06 10:03 Kaizen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pedalskie ogłoszenia na rządowej s. WWW oferty.praca.gov.pl:443
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Ile powinien trwać tydzień pracy?
- Jakie znacie działające serwery grup dyskusyjnych?
- is it live this group at news.icm.edu.pl
- praca 12/24
- 5 minut przerwy przy komputerze
- raczej już nigdy nie będę pracował w Polsce
- Stanowiska sztucznie tworzone
- Re: SOLUTIONS MANUAL: Optical Properties of Solids 2nd Ed by Mark Fox
- zapłata
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Re: Cwana cwaniurka czyli niemieccy oszuści.
- Jawność zarobków wszystkich
- rozmówki przy wódeczce...
Najnowsze wątki
- 2024-11-30 Łódź => Technical Artist <=
- 2024-11-30 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-30 Warszawa => Microsoft Dynamics 365 Business Central Developer <=
- 2024-11-30 Bieruń => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-30 Zielona Góra => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-30 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-30 Lublin => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2024-11-30 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-11-30 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-30 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-11-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=