eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWrażenia z rekrutacjiRe: Wrażenia z rekrutacji
  • Data: 2006-04-02 07:57:20
    Temat: Re: Wrażenia z rekrutacji
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W wiadomości <news:06040201273770@polnews.pl>
    Immona <c...@n...gmailu> pisze:

    > Wlasnie zyje na konkurencyjnym rynku i widze, ze on strasznie kosi
    > bylejakosc, nawet jesli ktos dzieki niej tnie koszty. Jak ktos tnie
    > koszty zachowujac jakosc, to chwala mu.

    Więc powiedz mi, jak wysyłanie odpowiedzi wszystkim aplikantom bez wyjątku,
    tudzież zwrot kosztów ich podróży przekłada się na jakość, kompetencje i
    fachowość danej firmy? Mam wrażenie, że za bardzo skupiasz się na wizerunku
    firmy, zapominając, że jest on tylko ładnym opakowaniem, a nie istotą
    sprawy. Czy bardzo się pomylę zgadując, że pracujesz w branży mniej lub
    bardziej powiązanej z promocją lub marketingiem? ;-)

    > lepiej, latwiej i przyjemniej zarabia sie na
    > tych klientach, ktorzy chca miec najpierw porzadnie, a dopiero potem
    > w rozsadnej cenie, a nie jak najtaniej i byle bylo.

    Jak wyżej. Co ma ma jedno do drugiego?
    Przypomnę, że zaczęło się od odpowiedzi na wszystkie aplikacje.
    Jak to się przekłada na zadowolenie klienta zarówno z usług jak i cen?
    Naprawdę uważasz, że jeśli pani Maria Kowalska, która nie dostała odpowiedzi
    z działu HR, opowie wszystkim naokoło, jaka to firma ABC jest buracka, to
    firma ta automatycznie zacznie tracić klientów? Mając już ustaloną markę i
    renomę na rynku?

    > Mam w promieniu 20 minut spaceru od siebie hipermarket wielkosci
    > podobnej jak typowy hipermarket w Polsce i dziala on 7 dni w
    > tygodniu, 24 godziny na dobe, nie ma w nim kolejek, a ludzie przy kasie
    > nie wygladaja na zmeczonych
    > i sfrustrowanych. Jakos siec sie trzyma i ma sie doskonale i
    > konkurencyjny rynek nie wymusil na niej zmian prowadzacycyh do ciecia
    > kosztow w sposob zmniejszajacy komfort klienta.

    I pewnie na wyjściu dają tam każdemu nieusatysfakcjowanemu klientowi 100 zł
    jako rekompensatę niezadowolenia.
    Nie dają? A to buraki niemyślące. Jak można tak bardzo nie zadbać o
    wizerunek firmy i nie pokazać swojej potęgi finansowej, podczas, gdy w
    innych miejscach takie rozdawanie pieniędzy staje się standardem :)

    --
    Nixe

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1