PracaGrupypl.praca.dyskusjeWolne na obrone pracy magisterskiej › Re: Wolne na obrone pracy magisterskiej
    From: Adam <d...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wolne na obrone pracy magisterskiej
    Date: Thu, 16 Feb 2006 07:54:40 +0100

    Dnia Thu, 16 Feb 2006 00:26:44 +0100, Kaizen napisał(a):

    > Poproś normalnie - po co żądać. IMO urlop na żądanie to rozwiązanie
    > siłowe i awaryjne - a nikt chyba (w tym pracodawca) nie lubi być
    > stawiany pod ścianą.
    > Gdyby w takiej sytuacji pracodawca robił problemy, to poważnie
    > zastanawiałbym się nad sensem pracy dla niego.

    Już prosiłem normalnie ale raczej nie dostanę - niestety tak się złożyło,
    że 2 pracowników z mojego działu czyli połowa jest w tych dniach na urlopie
    a raczej w jego środku... Gdyby nie to, to raczej na 100% dostałbym ten
    urlop.

    Na pewno uda mi się wyjść z pracy na 2 czy 3 godziny i na tym się chyba
    skończy chociaż wolał bym wolne. No ale taki splot okoliczności. Dzięki za
    pomoc.

    pozdrawiam,
    Adam