eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeWlasny sklep ?Re: Wlasny sklep ?
  • Data: 2004-05-01 22:15:49
    Temat: Re: Wlasny sklep ?
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    generalnie koszty masz takie:
    1. koszty "jednorazowe"
    - koszty lokalu, czyli np. wynajęcie lokalu, telefon, faks, komputery,
    biurko/lada, krzesła, firanki, krótko mówiąc lokal i jego wyposażenie
    - oczywiście koszt założenia działalności (100 pln plus trochę wizyt po
    urzędach plus ew. koncesje)

    2. koszty stałe
    - utrzymania lokalu - dzierżawa, prąd, woda, sprzątanie
    - ew. wynagrodzenie pracownika (w przybliżeniu drugie tyle, co dajesz
    pracownikowi netto)

    3. koszty zmienne
    - ZUS (minimum 600 zł z jakimś groszem),
    - podatki - np. dochodowy
    - lepiej wydać od stu w górę złotych za poprowadzenie ksiąg
    przychodów-rozchodów, niż samemu bez odpowiedniego rozeznania w rynku
    podatkowym usiłować prowadzić księgowość

    to tak z grubsza.
    oczywiście, nie da się powiedzieć "rozpoczęcie wyniesie 15000 pln". koszty
    musisz sobie policzyć sam, w zależności od miejsca, asortymentu, wielkości
    biura...

    Jeśli potrzebujesz, żeby ktoś policzył za ciebie, pisz na pric

    gromax

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1