PracaGrupypl.praca.dyskusjeWłasna działalność i praca na etat. › Re: Własna działalność i praca na etat.
    From: "Wojtek" <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Własna działalność i praca na etat.
    Date: Fri, 22 Feb 2002 10:11:18 -0000

    > Jak wygląda perspektywa znalezienia pracy
    > po ukończeniu studiów doktoranckich z fizyki
    > (wcześniej studia z technologi chemicznej).
    > Wszystkie studia na Politechnice.
    > Czy opłaca się cały swój czas poświęcić
    > pracy naukowej, by dopiero po zakończeniu
    > studiów doktoranckich szukać zatrudnienia?
    > Czy potem szanse na znalezienie czegoś
    > sensownego będą już marne?
    > (Pozostanie na uczelni raczej w grę nie wchodzi).

    A ja mysle ze wyksztalcenie lepiej miec niz nie miec. Poza tym
    wyksztalcenie sie dewaluuje. PhD w tych dziedzinach (technicznych i
    okolotechnicznych) cos jednak znaczy na swiecie. Ja bym sie nie
    zastanawial tym bardziej, jesli juz ma blizej konca niz dalej. Ja
    zachecam do skonczenia.

    Gadanie o tym, ze przyszly pracodawca bedzie mgr albo nawet nie i bedzie
    sie ba dr boczyl jest wg mnie bez sensu. Takiego pracodawce mozna sobie
    odpuscic od razu, bo jest wg mnie glupi jest pracodawca, ktory chce miec
    pracownikow glupszych od siebie. Ja bym chcial miec pracownikow
    madrzejszych od siebie, PhD czy nawet wiecej (sam jestem mgr inz.) bo
    sila firmy jest w jej pracownikach a nie w pracodawcy.

    Pawel