PracaGrupypl.praca.dyskusjeWejsci do UNII Europejskiej a praca ?? › Re: Wejsci do UNII Europejskiej a praca ??
    From: "mer" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Wejsci do UNII Europejskiej a praca ??
    Date: Wed, 25 Dec 2002 09:17:29 +0100
    Sender: v...@k...onet.pl@pe100.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > 3. Ograniczenia wiekowe --> pracodawca woli mlodego i niedoswiadczonego
    > od starszego i znajacego swoja wartosc (nie dawajacego sie pomiatac lub
    > jak kto woli majacego nabyte nawyki i/lub wiedze dorownujaca pracodawcy)
    >
    > Slowem --> oceniam sytuacje pesymistycznie dla takich jak ja.
    >
    > Flyer

    I masz racje. Ja cie na pewno nie zatrudnie.
    Nie cierpie u ludzi czarnowidztwa, bezinteresownej głupoty i braku ambicji
    Jak tobie ambicji starcza tylko do walki o posade nosiciela cegieł na budowie w
    Londynie to masz
    szanse przegrać ten przetarg, ale jak jeszcze coś innego umiesz robić dobrze to się
    wiekiem rodzinie
    nie wymówisz.
    Weź sie do roboty!

    mer