PracaGrupypl.praca.dyskusjeWczasy po gruszaRe: Wczasy po grusza
  • Data: 2003-07-24 20:23:41
    Temat: Re: Wczasy po grusza
    Od: "makes" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi

    nie należy się??

    chyba nie do końca!

    23-07,2003 puściłem temat na grupę - Próba sił - pracownik-szef -
    świadczenie urlopowe - serdecznie zapraszam do dyskusji! i co się okazuje?
    Nikt się nie konstruktywnie wypowiedział - a wszystko wskazuje że mam
    rację..

    Mianowicie - jeżeli pracodawca NIE doręczył pisemnie zawiadomienia-aneksu o
    tym że w wynagrodzeniu nie będzie już świadczenia urlopowego - ma obowiązek
    je wypłacić!! Jest to typowa zmiana warunków płacy i tyle!
    najlepiej idź na urlop - 14dni (koniecznie) wrócisz i poprosisz o
    świadczenie urlopowe które nie zostało Ci wypłacone w terminie...

    Zdecydowana Wiekszość ludzi chowa głowę w piasek obawiając sie zwolnienia
    (i słusznie) ale..
    Wiem że jest to pewna nieścisłość - biura obrachunkowe i księgowe małych
    firm zalecają aby udzielać urlopu mniejszego niż 14 dni - wtedy będzie po
    kłopocie.
    Także upominaj się po URLOPIE!

    DLa ułatwienia dodam, że ja tak zrobiłem i czekam na 548zł :))

    pozdr
    rob