PracaGrupypl.praca.dyskusjeWasze zdanie o moim zarobku › Re: Wasze zdanie o moim zarobku
  • Data: 2002-03-10 16:40:00
    Temat: Re: Wasze zdanie o moim zarobku
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Polacy nie są głupi, tylko otumanieni :(
    >
    > Pozdrawiam
    > TeDe

    każdy kto daje sie otumanić jest głupkiem

    Polacy są głupi i wiem że wielu z Nas to zaboli ale to prawda, wiem że mamy
    wielu wartościowych ludzi, wielu jest wykształconych i mądrych obywateli, wielu
    wybitnych i wielu nie głupich ludzi, ale tacy są w każdym narodzie i w Naszym
    też nie jesteśmy wyjątkiem. Jesteśmy głupi bo dajemy robić siebie pomiotami
    mimo tak wielu mądrych. Polska to zaściankowy kraj pełen głupoli, szowinistów,
    ksenofobów, i innych idiotów i tak się składa że to oni mają najwiecej do
    powiedzenia. Ja to tak widze.

    pozdrawiam
    Mariusz