PracaGrupypl.praca.dyskusjeWasze zdanie o moim zarobku › Re: Wasze zdanie o moim zarobku
  • Data: 2002-03-07 12:39:17
    Temat: Re: Wasze zdanie o moim zarobku
    Od: "NIeznajomy" <n...@t...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Krajewski <tede@techsmar_wytnij_.tychy.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych

    > Sorry, ale Chester EM ma sporo racji! Widać tego nie rozumiesz. Kolega
    > niech zapyta o kwotę, ile warta jest jego praca, tak dokładnie,
    > swojego pracodawcy, który coś o tym na pewno wie:-) Może również
    > spytać o to konkurencji, i jeśli tam mu zaoferują atrakcyjniejsze
    > warunki, może przecież zmienić pracodawcę - no, ale zrobi co uzna już
    > za słuszne :-)

    Kolega nie musi pytac swojego pracodawcy o to ile warta jest dla pracodawcy
    jego praca, bo ma ta informacje na comiesiecznych wyciagach bankowych.
    Kolega sie zapytal na grupie " Jaki wg Was powinien byc moj zarobek?" a
    dostal rade czysto akademicka.

    Znasz te anegdote o dwoch facetach w balonie? Leca leca, nie wiedza gdzie
    sa, w pewnym momencie zaczyna balon opadac i jak sa juz nad ziemia, widza
    przechodzacego droga czlowieka i pytaja sie go,

    - gdzie jestesmy?

    a On im na to:

    - Jestescie w balonie, metr nad ziemia!

    Na to jeden z baloniarzy mowi do drugiego:

    -On musi byc matematykiem!

    - Dlaczego ?, pyta drugi

    - Bo udzielil nam odpowiedzi prawdziwej a jednoczesnie zupelnie
    niepraktycznej!

    Podobna sytuacja tutaj i to jest to co mnie zdenerwowalo. Ale rozgadalismy
    sie nie na temat:)

    pozdrowienia
    NZ