PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa: Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSDRe: Warszawa: Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD
  • Data: 2009-08-14 16:08:40
    Temat: Re: Warszawa: Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD
    Od: "Rafal\(sxat\)" <gonzak@(op).pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ciężko zdalnie np. włożyć płytkę do napędu, albo rzucić okiem na
    fakt - ale od czego sa serwery tftp/ftp i ile tych plytek chcesz wkladac
    codziennie ;)
    > lampki switcha, albo sprawdzić, czy wszystkie kable są dobrze dopchnięte.

    kable nie psuja sie codziennie, raz zrobione i nietykane dzialaja latami z
    drugiej strony zawsze mozna wejsc w VRRP dla krytycznych usług , po co
    chcesz ogladac lampki switcha? to mozna zrobic z konsoli switcha...

    > Tu masz mocny argument, bo o ile dużo rzeczy zdarza mi się robić zdalnie*,
    > o tyle nie pracowałem nigdy wyłącznie na zasadzie pracy zdalnej.

    wylacznie zdalnie sie nie da... czlowiek jest istota omylna - ale w 80%
    rzeczy mozna zrobic zdalnie a to oznacza ze dobry fachowiec zdalnie jest
    cenniejszy niz grupa osob zatudnionych na miejscu nie majacych wiele
    wspolnego z tym co chca robic...

    > Jeśli grupa osób, to pozostaje jeszcze kwestia utrudnionej komunikacji, bo
    > zakładam, że ma to być zespół, a nie grupa ludzi pracujących każdy na
    > własną rękę.

    w tych czasach utrudniona komunikacja? skype - wideokonferencje na bazie
    m.in. openmeetings itp... wizja jest, glos jest wszystko czego dusza
    zapragnie
    kwestia przekonania do tego ludzi

    > * - Poza siedzeniem 8h w pracy często jest tak, że poza godzinami pracy w
    > domu trzeba też usiąść do laptopa i coś zrobić.

    a to jest raczej normalne..

    Rf