PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaWarszawa: Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSDRe: Warszawa: Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD
    From: Sławek Lipowski <s...@l...org>
    Newsgroups: alt.pl.praca.oferowana
    Subject: Re: Warszawa: Administrator LAN/WAN/Linux/FreeBSD
    Date: Fri, 14 Aug 2009 15:54:53 +0200

    Rafal(sxat) pisze:
    > (...)
    >
    > sprzet cisco podpina sie do modemu via GSM + port console... i mozna sie
    > bawic dowoli... ciezko to nawet uszkodzic...

    Ale ciężko zdalnie np. włożyć płytkę do napędu, albo rzucić okiem na
    lampki switcha, albo sprawdzić, czy wszystkie kable są dobrze dopchnięte.

    > czasami tak czasami nie, ogolnie wiem ze poszukuja grupy osob - wiec z tym
    > problemow nie ma ;) - zreszta od dawna to praktykuje i sie to sprawdza...
    > bo inaczej to w samochod i jazda... bo jak juz sie cos popsuje to nie ma to
    > tamto...

    Tu masz mocny argument, bo o ile dużo rzeczy zdarza mi się robić
    zdalnie*, o tyle nie pracowałem nigdy wyłącznie na zasadzie pracy zdalnej.

    Jeśli grupa osób, to pozostaje jeszcze kwestia utrudnionej komunikacji,
    bo zakładam, że ma to być zespół, a nie grupa ludzi pracujących każdy na
    własną rękę.

    > ale tez wiem ze dla administratora nie ma pracy w wymiarze 8 godzin
    > dziennie... i to na miejscu w firmie no chyba ze oprocz administrowania ma
    > robic kawe... i filmy ogladac... mozna w dolek popasc...

    Aktualnie pracuję niby* we wymiarze 8h i niestety często nie ma czasu na
    zrobienie kawy, a tym bardziej nigdy nie miałem czasu na oglądanie
    filmów. Dynamika rozwoju firmy jest tak duża, że lista rzeczy do
    wykonania jest ciągle długa i jak tylko się ją trochę rozładuje, to
    narastają nowe zapotrzebowania...

    > tego samego zdania jestem, a na helpdesku raczej takich osob sie nie
    > stawia... biorac pod uwage wymagania...
    >
    > Rf

    Z tym help deskiem to też bywa różnie. Wszystko zależy od rozmachu firmy
    i liczebności kadry. Czasami jest tak, że specjalista jest potrzebny, a
    na kogoś do help desku nie ma funduszy...

    * - Poza siedzeniem 8h w pracy często jest tak, że poza godzinami pracy
    w domu trzeba też usiąść do laptopa i coś zrobić.

    --
    Sławek Lipowski