PracaGrupypl.praca.dyskusjeWarszawa 2003-2006 czy sa rozniceRe: Warszawa 2003-2006 czy sa roznice
  • Data: 2006-06-12 07:54:52
    Temat: Re: Warszawa 2003-2006 czy sa roznice
    Od: "sheerer" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stary to jest totalnie nieprawda co ludzie piszą. Jestem studentem IV roku
    informy na polibudzie warszawskiej. Jakiś czas temu zaczęło się ssanie na
    informatyków (przynajmniej w wawie). Żaden z moich znajomych (łącznie ze
    mną) nie miał kłopotów ze znalezieniem pracy w tym fachu. Nie mówie, że
    zawsze to jest jakaś super praca..ale już sam fakt o czymś świadczy.
    Zastanów się porządnie czy finansowo opłaca Ci się wracać. Nie wiem jakie
    masz kwalifikacje/doświadczenie, ale student bez doświadczenia dostaje w
    wawie zazwyczaj 3000 brutto na początek.

    Pozdrawiam
    pr