PracaGrupypl.praca.dyskusjeWalka z bezrobociem (długie)Re: Walka z bezrobociem (długie)
    From: "Wojtek" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Walka z bezrobociem (długie)
    Date: Wed, 20 Mar 2002 20:42:43 +0100

    Użytkownik Wiesław Wronowicz <w...@p...com> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:a79f2n$i9e$...@n...tpi.pl...
    > Uważam że w obecnej sytuacji finansowej budżetu i firm, najtańszym i
    > skutecznym sposobem walki z bezrobociem (znacznie skuteczniejszym od zmian
    > Kodeksie Pracy) bylaby akcja edukacyjna społeczeństwa. Krótkie filmiki
    > nadawane w TV jako reklama pod hasłem "Kupuj wyprodukowane w Polsce,
    polskie
    > towary w polskich sklepach". Obrazek np. Kobieta bieże z półki czekoladę
    > Milka i bezpośrednio po tym obrazek kadrowa w Goplanie pisze zawiadomienie
    > zwolnieniach grupowych. Nastepny dziewczynka sięga po baton Mars i obrazek
> [...]
    Na pewno słuszne. Trzeeba by to zrobić z rozsądkiem. Grupowicze piszą, że
    nie wiadomo co jest polskie. Ja też tego nie wiem ale staram się
    przynajmniej analizować kody kreskowe to coś mówi. Na dzień dobry trzeba
    wymóc na sejmie, żeby zlikwidować BONY TOWAROWE do wykupu w danym sklepie
    (supermarkecie). Jest to ewidentna nierówność wobec prawa. Tylko ta operacja
    pozwoli urwać obrotu supermarketom i niech to zwiększy PKB o np. 0,25% to
    już będzie kilkadzesiąt tysięcy miejsc pracy. MAŁYMI KROKAMI do rozwoju!