PracaGrupypl.praca.dyskusjeW jaki sposób się dokształcać? › Re: W jaki sposób się dokształcać?
    From: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: W jaki sposób się dokształcać?
    Date: Sun, 30 Jan 2005 15:57:44 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@host-ip189-217.crowley.pl

    Użytkownik <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:7228.00000156.41fcd07c@newsgate.onet.pl...

    > A to mnie ucieszyłeś z tym, że chętnie przyjmują, ja pracuję w SMG KRC,
    > ale wklepuję wywiady:-< Chociaż muszę powiedzieć, że jednal nasłucham
    > się w jaki sposób są one pzreprowadzane:->

    Wklepuj, a jednoczesnie szukaj pracy w ambitniejszych działach. Nawet
    wklepując wywiady dowiesz się masy rzeczy przez osmozę. A dodatkowo - kiedyś
    może Ci się przydać wiedza o tym, jak to wygląda od środka.
    Jak projektowałem moje pierwsze badanie marketingowe, to wywalczyłem z
    call-center, żeby mnie wpuścili najpierw na podsłuch profesjonalnej
    ankieterki, która testowała kwestionariusz, a potem sam "zostałem
    ankieterem". I po dwóch tygodniach kwestionariusz był zupełnie inny, bo
    zobaczyłem, gdzie ludzie nie rozumieją pytań (w życiu bym nie przypuszczał,
    że ktoś na pytanie o marki soków odpowie "jabłkowy" ;))
    A Ty tę wiedzę praktyczną i otrzaskanie się z "częścią produkcyjną" właśnie
    zdobywasz. Przyda Ci się, zobaczysz.
    W ogóle, ja jestem zwolennikiem przepuszczania nowych ludzi przez wszystkie
    stanowiska w firmie (oczywiście w granicach możliwości) - lepiej rozumieją,
    o co chodzi. A np. ostatnio znajoma farmaceutka opowiedziała mi, że jedna z
    największych firm farmaceutycznych zapłaciła jej aptece, żeby przyjęła ich
    nowego szefa marketingu na staż jako pomoc apteczna. Szef marketingu
    taszczył paczki, rozkładał leki etc. - i wyszedł po dwóch tygodniach wiedząc
    trochę więcej o tym, jak to wszystko działa.

    Sigurd