PracaGrupypl.praca.dyskusjeVAT od umowy o dziełoRe: VAT od umowy o dzieło
  • Data: 2004-10-26 15:25:20
    Temat: Re: VAT od umowy o dzieło
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak sie sklada, ze (niestety) jest.

    tak sie sklada, ze panowie paslowie, ktorych tak pracowicie wybieramy raz na
    4 lata, a czasem czesciej (to sie rzadko zdarza :( wykombinowali nam niezla
    niejasnosc prawna w ustawie o vat - slyszlaem juz tyle opini, ze vat jest,
    nie ma, nie wiadomo, u mnie w USie mowili, ze nie, ale znam czlowieka, gdzie
    mu w US powiedzieli, ze tak - slowem balagan nie z tej ziemi

    i tak na dobra sprawe nie wiadomo, czy placic czy nie

    a wszystko za sprawem sfromulowania, ktore brzmi mniej wiecej tak:

    z vatu sa zwolnione uslugi, jesli "pomiedzy zlecajacym, a przyjmujacym
    wykonanie czynnosci istnial stosunek prawny regulujacy co najmniej warunki
    wykonywania czynnosci, wynagrodzenie i odpowiedzialnosc zlecajacego
    wykonanie tych czynnosci