PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrząd pracy - czy mogę odmówić pracy? › Re: Urząd pracy - czy mogę odmówić pracy?
  • Data: 2009-01-06 19:07:16
    Temat: Re: Urząd pracy - czy mogę odmówić pracy?
    Od: "Andrzej R." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Fox" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gjvvf1$cio$1@inews.gazeta.pl...
    > Szukam sam ale nie biorę co leci raz że mam trochę oszczędności dwa że nie
    > mam czasu (poważny remont).
    > Więc jaki wpisać dobry powód bo to że za mało płacą to chyba nie
    > wystarczy...

    Ty to teraz nie masz już co kombinować. Skoro już dostałeś skierowanie z UP
    do ewentualnego pracodawcy, to teraz Twoja rola polega tylko na tym, żeby
    się do niego zgłosić i w przeciągu tygodnia rozliczyć się ze skierowania z
    UP. Ty nic nigdzie nie masz wpisywać, wpis robi pracodawca, do którego
    zostałeś skierowany. Tak więc możesz tylko z nim się dogadać, żeby napisał
    coś takiego, co ani Tobie ani jemu nie będzie przeszkadzało (np. zbyt krótki
    staż w danym zawodzie).Jeżeli jednak pracodawca się uprze, że chce Cię
    zatrudnić a Ty nie będziesz chciał, to UP potraktuje to jako odmowę podjęcia
    pracy i stracisz status bezrobotnego na trzy miesiące.
    Pozdrawiam
    Andrzej
    PS.
    1100 to jakaś dziwna stawka (chyba, że niepełny etat), bo minimalna
    płaca od Nowego Roku wynosi 1276 zł.