PracaGrupypl.praca.dyskusjeUrząd pracy - czy mogę odmówić pracy? › Re: UrzÄ?d pracy - czy mogÄ? odmĂłwiÄ? pracy?
    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: UrzÄ?d pracy - czy mogÄ? odmĂłwiÄ? pracy?
    Date: Sun, 18 Jan 2009 21:42:19 +0100

    > Osoba zatrudniona ma pierdolone ubezpieczenie NFZ, chyba że kantuje
    > nas (podatników) i robi na czarno.

    Albo robi na czarno, by nie dać się okantować NFZ-owi.

    Ponad 5 lat byłam zarejestrowana, bezrobotna (od maja 2003), kilka dni temu
    wyrejestrowałam się, mimo, że nie mam pracy,
    ale na pewno pracę na czarno będę preferować.

    W grudniu 2008, gdy opuszczałam PUP 2 draby mnie napadły z tyłu, darłam się
    leżąc na trawie i uniemożliwiając im zaciągnięcie mnie gdzieś , zdaje się do
    jakiegoś auta, policja , gdy się pojawili bezczelnie zamkneła mnie, nie
    wiem kto ją wezwał, było dużo ludzi wokoło,
    draby poszły sobie wolno. Owszem szybko mnie wypuścili.
    Dokumentu o zatszymaniu nie dali.

    W PUP byłam między innymi by mieć pieczątkę dowodzącą ubezpieczenia NFZ, by
    zrobić głośną w TV cytologię (bardzo droga ta pieczątka, bo kosztowała dużo
    zdrowia).
    Uważam, że użędniczka była w zmowie z drabami, ponieważ celowo,
    bezsensownie wydłużała rozmowę.

    I ponad tydzień potem, poszłam ginekologa z NFZ (miałam iść na drugi dzień,
    ale wrażeń miałam zbyt wiele). I bezczelny ginekolog (Kotas w Wołominie)
    powiedział by zgłosić się do niego prywatnie. Cytologi państwowo nie zrobił,
    prywatnie nie poszłam.

    Więc po co to ubezpieczenie?
    Teraz gmina, czy powiat, nie zapłaci za mnie NFZowi pieniędzy za leczenie,
    i słusznie, bo tego leczenia i nawet podstawowego badania nie można i tak
    wyegzekwować.

    Nie pierwszy raz potraktowano mnie podobnie w NFZcie.
    Prywatnie też nie polecam się leczyć, gorsza higiena itp.

    Po prostu człowiek pracując nie czarno nie daje się okantować.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo