PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o prace czy dzialalnosc gospodarcza?Re: Umowa o prace czy dzialalnosc gospodarcza?
  • Data: 2007-11-27 20:13:10
    Temat: Re: Umowa o prace czy dzialalnosc gospodarcza?
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Nov 2007 19:31:27 +0100, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

    >Takiego czegos jak praca dla pracodawcy poprzez wlasna dzialalnosc
    >gospodarcza nie ma.
    >Jak sie prowadzi dzialalnosc gospodarcza to sie nie ma pracodawcy.
    >Tyle razy bylo i nastepny niedouczony przylazl...

    Kucha, jakbym był douczony, to bym nie pytał :)

    Użyłem skrótu myślowego. Generalnie chodzi o to, że mam ofertę od
    potencjalnego pracodawcy i sprawa została postawiona tak:

    - umowa o pracę, ale mniejsza kasa,
    - współpraca poprzez moją działalność gospodarczą, za to kasa większa.

    --
    z/svc