PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o praceRe: Umowa o prace
  • Data: 2006-06-12 07:31:18
    Temat: Re: Umowa o prace
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzesiek napisał(a):

    > Moze ktos z grupowiczow moglby zacytowac wzor listu intencyjnego. Bo google
    > go myla z listem motywacyjnym, a znajomemu by sie taki wzor przydal.

    "Mamy przyjemność zaproponowania Panu pracy w firmie [międzynarodowej, z
    tradycjami, ...] na stanowisku [...]

    Termin rozpoczęcia pracy: XX.XX.20XX
    Rodzaj pracy: ...
    Umowa: na czas...
    Wynagrodzenie: ...
    Dodatkowo: basen, lekarz..."

    To może być coś takiego.
    Problemem jest to, że tak naprawdę niewiele chyba można zrobić, jak
    pracodawca się rozmyśli.
    W przypadku takiego listu jak powyżej (z taką treścią się spotkałem w
    praktyce) niewiele może zrobić pracodawca, jeśli pracownik się rozmyśli.
    Mimo że dokument był podpisany przeze mnie, to nie wynika z niego, że
    zgadzam się na warunki i zobowiązuję się podjąć pracę.

    Niektórzy twierdzą, że można jeszcze do takiego listu dodać kary umowne
    w przypadku niewywiązania się jednej ze stron.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz