PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzieło › Re: Umowa o dzieło
  • Data: 2005-06-28 18:27:24
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: Elnino <l...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Sławek napisał(a):
    > Witam Szanownych Grupowiczów,
    >
    > Mam pytanie odnośnie zatrudnienia na podstawie umowy o dzieło. Do dziś ok.
    > roku pracowałem w firmie na podstawie takiej umowy. Z czasem umowa miała
    > zostać zamieniona na umowę o pracę, lecz dziś niestety pracodawca
    > stwierdził, że kończy naszą współpracę. Mogę dodać, że praca miała charakter
    > stały (8 godzin, dni robocze przy komputerze - biuro). Teraz moje pytanie -
    > czy mam jakiekolwiek szanse odwołania ? Czy jedyną rzeczą jaką mogę w tej
    > chwili zrobic to pogodzić się z losem i zacząć szukać nowej pracy ?
    >
    > Pozdrawiam
> [...]
    Jesli charakter Twojej pracy pokrywa się z czynnosciami innych
    pracownikow zatrudnionych na umowie o prace i na dodatek jesli na Twoje
    miejsce zostanie zatrudniona inna osoba mozesz odwolac sie do sadu pracy
    i daje Ci duze szanse. Natomiast nie daje Ci zadnych szans na dalsza
    spokojna prace w przypadku wygrania sprawy. Generalizujac zgnoi Cie.

    pozdrawiam

    --
    Piotr