PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa o dzieło › Re: Umowa o dzieło
  • Data: 2005-07-02 10:25:50
    Temat: Re: Umowa o dzieło
    Od: Dancer <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 27 Jun 2005 18:32:23 +0200, Sławek <s...@w...pl> napisał:

    > Teraz moje pytanie -
    > czy mam jakiekolwiek szanse odwołania ? Czy jedyną rzeczą jaką mogę w tej
    > chwili zrobic to pogodzić się z losem i zacząć szukać nowej pracy ?

    Umowa o dzieło jak nazwa wskazuje jest na wykonanie określonego dzieła. Co
    było więc przedmiotem tej umowy? Bo może się okazać, ze już sama umowa
    była tak sformułowana, że co najwyżej mogła być umową zleceniem, a jesli
    dodamy do tego charakter ciągłości i powtarzalności to powinna być umową o
    pracę.

    Nie wiem, czy sąd jest najlepszy. Ja bym pogadał. To znaczy wyliczłbym,
    ile pracodawca musiałby zapłacić ZUSu za Ciebie przez cały ten rok i
    zarządałbym tej kwoty. Jeśli się nie zgodzi, to sąd. Jednak efektem będzie
    raczej pognębienie pracodawcy (bo sąd zasądzi zapłatę ZUSU z odsetkami)
    aniżeli większe korzyści dla poszkodowanego (tym bardziej, że Ty też byłeś
    stroną i świafomie podpisywałeś ciągle tę umowę o dzieło).

    W międzyczasie szukałbym bardziej uczciwego pracodawcy.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie
    http://www.maza.pl/sukces - Nareszcie są - artykuły o tym jak odnieść
    sukces w biznesie.

    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl