PracaGrupypl.praca.dyskusjeUmowa na czas określony...Re: Umowa na czas określony...
  • Data: 2002-05-21 14:57:46
    Temat: Re: Umowa na czas określony...
    Od: f...@k...net.pl (Jan Dziewulski) szukaj wiadomości tego autora

    Patryk Siewierski wrote:
    > Witam,
    > mam takie małe pytanko dotyczące umowy na czas określony.
    > Kończy mi się właśnie umowa roczna, między mną a szefostwem zapanował stan
    > milczenia i chyba ani jedna ani druga strona nie zbiera się do przedłużania
    > umowy.
    [ciach]
    A, co z urlopem wypoczynkowym w sytuacji gdy umowa na czas okreslony
    konczy sie po przepracowaniu 7 miesiecy. Czy przed zakonczeniem umowy
    przysluguje urlop? Jesli tak, to w wymiarze x/12*7 ?

    Pozdrawiam,
    Dziewulski

    ---
    Super promocyjna oferta dla mieszkancow Krakowa
    http://www.promocja.kki.pl/radio.html
    ---