PracaGrupypl.praca.dyskusjeUbranie - Upal - Rozmowa Kwalifikacyjna :) › Re: Ubranie - Upal - Rozmowa Kwalifikacyjna :)
  • Data: 2003-07-31 06:03:21
    Temat: Re: Ubranie - Upal - Rozmowa Kwalifikacyjna :)
    Od: "PawełW" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Marek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bg97og$iso$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam! Czy dopuszczalne jest przyjscie na rozmowe kwafilikacyjna w koszuli
    > krotkim rekawem i krawacie, bez marynarki, ale za to w spodniach od
    > garnituru? :) Bo mam w najblizszym czasie 3 rozmowy i nie dam rady
    siedziec w
    > marynarce. Stanowiska m.in. w Banku. Dzieki za rady. Pozdrawiam Marek

    Nawet nie myśl o marynarce. Wygląd jest ważny ale nie koniecznie musi to być
    marynarka i krawat. Ładna koszula wystarczy. Od biedy mogłaby być nawet bez
    krawata. Jeśli nie przyjmą twojej kandydatury ze względu na ubranie to
    raczej nie chciałbyś tam pracować :). Jak będziesz siedział spocony i
    czerwoniutki od ukropu (zakuty w marynarę) to masz zdecydowanie mniejsze
    szanse niż siedząc sobie luźno w jakiejś ładnej koszulce z krótkim. Ja
    osobiście olałbym i krawat ale "ja sem inżynier a ne bankowiec".
    Pozdrawiam
    PawełW.