PracaGrupypl.praca.dyskusje[UWAGa] SwinstwoRe: [UWAGa] Swinstwo
    From: "Chris" <j...@m...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [UWAGa] Swinstwo
    Date: Fri, 29 Jul 2005 14:31:33 +0200

    Użytkownik "Piotr" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:dcd6iu$pqn$1@opal.futuro.pl...

    > Napisz jeśli możesz więcej szczegółów. Bo dwa razy brałem udział w
    > rekrutacjach prowadzonych przez BDI i nie była to żadna podpucha.
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr

    Nie mowie o tym ze oferta jest nieprawdziwa . Mowie o tym ze CV'ki pozostaja
    w ich bazie .... z której "zyją" i na ktorej zarabiaja , niestety sami
    zainteresowani nie sa swiadomi do jakich badan sie wykorzystuje ich CV (np.
    ilosc inzynierow na region / rodzaj kwalifikacji / najnizsze dochody jakie
    sa w stanie zaakceptowac ) to psuje rynek .... zwlaszcza taki jaki mamy w
    Polsce , nie wspominajac o tym ze zglaszajacy nic z "przechowywania" nie
    maja !