PracaGrupypl.praca.dyskusje[UWAGa] Swinstwo › Re: [UWAGa] Swinstwo
  • Data: 2005-07-30 20:05:49
    Temat: Re: [UWAGa] Swinstwo
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dce9p3$of2$1@news.onet.pl...

    > Tu się mylisz. Swego czasu wkurzył mnie Reader's Digest, bo przysłał
    > reklamę
    > na moje nazwisko zaraz po przeprowadzce do nowego mieszkania. Sam nigdy im
    > moich danych nie podawałem. Sprawdziłem ustawę i okazało się, że firmy,

    Ale to cos innego. Co innego to przechowywanie danych _osobowych_ - czyli
    identyfikujacych osoby, ktorych dotycza - a co innego robienie zbiorczej,
    anonimowej bazy z danych uzyskiwanych od poszczegolnych osob, czyli ze - jak
    to robi BDI - minimalna placa, za ktora gotow jest pracowac inzynier
    specjalnosci x to tyle zl, a srednia to tyle zl. Te dane nie dotycza
    konkretnej osoby i nie sa przechowywane i rozpowszechniane w polaczeniu z
    danymi tej konkretnej osoby.

    I.