PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrzynastka czy się należy? › Re: Trzynastka czy się należy?
  • Data: 2007-10-01 11:11:49
    Temat: Re: Trzynastka czy się należy?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1191229197.182085.147050@g4g2000hsf.googlegroup
    s.com
    glosnetu <g...@p...onet.pl> pisze:

    > Btw - pol zartem pol serio - skoro mamy czas debat, to moze czas na
    > nasza wlasna lokalna polemike skrajnosci: Jotte vs Any User? Byle
    > merytoryczna, pls.
    Bardzo mi przykro, ale nie da rady.
    Nic mi po polemice z obłąkanym zakompleksionym maniakim (poczytaj jego
    "teorie" o traktowaniu i klasyfikacji pracowników i jak na nie reagowano), w
    dodatku IMO marnym znawcy własnej dziedziny.
    Zaproponuj mu debatę z tym gadającym stolcem o rynsztokowym języku.
    Fiksat vs menel - merytorycznie nie będzie, ale może chociaż zabawnie.
    Zresztą zdaje się, że już swój poznał swego, wystarczy, że bedą
    kontynuować. ;)

    --
    Jotte