PracaGrupypl.praca.dyskusjeTrzynastka czy się należy? › Re: Trzynastka czy się należy?
  • Data: 2007-10-01 09:06:18
    Temat: Re: Trzynastka czy się należy?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A ja sie nie zgodze - osobiscie cenie sobie zarowno wiedze
    > merytoryczna oraz doswiadczenie Jotte jak i Twoje, choc trudno
    > powiedziec, zebym mial poglady bliskie ktoremukolwiek z Was.

    Owszem, zdaje się mieć on wiedzę i doświadczenie - jednak kilkakrotnie
    zaobserwowałem dość oczywiste błędy. Ale przede wszystkim to obrażanie
    innych - uważam, że jest to niedopuszczalne i choćby miał nie wiem jak
    wielką wiedzę, to zachowanie jest dla mnie dyskwalifikujące.

    > Btw - pol zartem pol serio - skoro mamy czas debat, to moze czas na
    > nasza wlasna lokalna polemike skrajnosci: Jotte vs Any User? Byle
    > merytoryczna, pls.

    Ale ja nigdzie nie kandyduję...

    Chociaż jak ktoś ufunduje jakąś symboliczną nagrodę, powiedzmy 1.000 zł
    od każdego tygodnia takiego starcia, to w sumie czemu nie :)

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com