PracaGrupypl.praca.dyskusjeTragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy › Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
  • Data: 2006-06-08 02:43:10
    Temat: Re: Tragiczny poziom aplikacji/aplikujących do pracy
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    MC napisal:

    >Użytkownik "Immona" <c...@n...gmailu> napisał w wiadomości

    >Mam wrażenie, ze to argument mocno naciagany. Każdy z programów pocztowych
    >bez problemu radzi sobie z większa liczbą kont.

    Oczywiscie, ale czy to znaczy, ze trzeba tyle miec?
    A jak jestes w podrozy i przyszla do Ciebie poczta, to ile par login/haslo
    chcesz musiec pamietac?

    Wszyscy znani mi ludzie silnie preferuja posiadanie max 3, 4 kont email, a jak
    maja wiecej, to przestaja z niektorych korzystac. Najpozniej wtedy, jak
    zmieniaja kompa i trzeba wpisac na nowo wszystkie ustawienia.
    Jesli preferujesz posiadanie 10 kont email wobec posiadania 2 czy 3, to jestes
    w mniejszosci.

    Chyba, że strzelec pracuje z
    >tym samym klientem dla różych firm, ale to się chyba rzadko zdarza i może
    >nawet rodzić etyczne problemy.

    W branzy tlumaczen, robienia stron www czy zdalnej administracji pracowanie dla
    roznych klientow to codziennosc i nie powoduje to zadnych problemow etycznych,
    jesli sie zachowuje poufnosc informacji wymienionych z kazdym z nich i kazdego
    dobrze obsluzy. Dla klientow tez jest to normalne, ze sa jednymi z wielu
    klientow. Nie obrazasz sie przeciez na swoj osiedlowy spozywczy, ze innym tez
    sprzedaje.

    >Z jednym pracodawcą a nie klientem i nie bardzo widzę, dlaczego
    >funkcjonalność takiego konta miałaby być ograniczona.

    Rozmawiamy o wolnym strzelcu, a nie o pracowniku. Wyglada na to, ze WS jest dla
    Ciebie kims z zupelnie innej bajki, co do kogo sie zupelnie nie proentujesz,
    jak funkcjonuje.

    Dlugotrwaly pracownik, ktory bedzie sie mailowo kontaktowal z klientami firmy
    lub wewnatrz firmy, powinien maila firmowego dostac. WS nie jest jednak
    zatrudniony na stale, bo jest potrzebny do jakiegos konkretnego zadania.

    >Szczerze współczuję gościowi, jeśli bez potrzebnej wprawy będzie się
    >samodzielnie zmagał ze wszechogarniającym spamem.

    ???

    Uwazasz, ze wsrod obecnych na rynku ofert komercyjnych maili nie ma takich,
    ktore dobrze sobie radza ze spamem?
    home.pl IMHO sobie radzi calkiem dobrze.
    No chyba, ze posiadanie wlasnego niedarmowego maila rozumiesz jako kupienie
    serwera i samodzielne go konfigurowanie :D

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl