PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Totalny brak pracowników ????? › Re: Totalny brak pracowników ?????
  • Data: 2008-07-23 10:27:36
    Temat: Re: Totalny brak pracowników ?????
    Od: "@((s)).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@((s)).wp.pl"> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > Dołujące niekoniecznie, ale to taka różnica jak dla malarza malowanie
    > kolejnego portretu na zamówienie, a malowanie tego, co chce innym
    > przekazać, jeśli nie widzisz różnicy, cóż, mogę tylko współczuć.

    zamiast wspolczuc postaraj sie moze zrozumiec roznice pomiedzy
    uprawianiem hobby a praca zawodowa/zarobkowa. jesli jestes malarzem
    pokroju Matejki - nie musisz obawiac sie o dochody i reazlizowac swoją
    pasję, robic to co lubisz i z tego zyc (ale to wg ciebie jest przeciez
    niedobre - vide: twoj poprzedni post w watku)