PracaGrupypl.praca.dyskusjeTak sobie siedze i mysle...Re: Tak sobie siedze i mysle...
  • Data: 2002-05-11 23:09:10
    Temat: Re: Tak sobie siedze i mysle...
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyobraz sobie, ze jestes wlascicielem
    > malej firmy - Uslugi komputerowe. Czy majac mozliwosc nabywania pewnych
    towarow
    > taniej, bedziesz je kupowac drozej z pobudek patriotyczno-ideowych? Mam tu
    na
    > mysli prace najemna. To w koncu Twoje pieniadze, ciezko nabyte i o tyle
    ile
    > zaplacisz komus wiecej, o tyle sam bedziesz miec mniej. Konretnie:
    zatrudniajac
    > pracownika na umowe o prace, zamiast np umowy o dzielo, zamiast zarabiac 3
    > tys/m-c, bedziesz zarabiac 1,5 tys zl. Dodam, ze Ty pracujesz na rowni z
    nim, a
    > wszelka odpowiedzialnosc prawna itp spoczywa na Tobie (i tylko na Tobie).

    Jeśli tak się ma sprawa to wszystko robię aby nie stać się "złym" pracodawcą
    czyli takim o którym krążą legendy i podania "ludowe", że ten i ten to
    cwaniak, oszust, bo nie zapłacił mi, oszukał na wypłacie, molestował, maił
    wymagania z sufitu wzięte, itd. Albo zatrudniam wówczas studentów na umowę
    zlecenie i nie obiecuję złotych gór albo biorę kolegi do spóły, ale nigdy
    bym nie decydował sie brać kogoś dobrze wykształconego, kreatywnego, który
    mógłby mieć żal do mnie o to iż go "wykorzystuję" za psi grosz.
    A mamy jak mamy że ludzie z dyplomami, znajomością 2 języków,
    doświadczeniem - są zwykłymi dziś robolami u właśnie u takich "prywaciaży".
    Ponoć każdy by chciał dobrze wykształconego, itd tylko w tym momencie z
    punktu widzenia wszystkich co mają olej w głowie taka praca mija się z celem
    !!!! Nic u takiego "prywaciaża nie osiągną", ba nawet w papierach sobie
    zasrają !!!

    Wrangler