PracaGrupypl.praca.dyskusjeTa paskudna komuna... › Re: Ta paskudna komuna...
    Date: Tue, 17 Jul 2012 09:12:28 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ta paskudna komuna...

    W dniu 2012-07-17 09:06, Emeryt pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:5003bcd5$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Znów kłamiesz, kłamiesz i kłamiesz.

    Coś się nie ustosunkowałeś do kolejek...

    > Czy myślisz ze Twoi znajomi którzy rozkradli Polskę potwierdzą że było
    > inaczej niż ich propaganda mówi.
    > Zobacz 21 postulatów strajkowych Solidarności. Czy choć jeden z postulatów
    > gospodarczych jest spełniony w trzeciej Rzeczpospolitej?

    a co to mado dyskusji? A może jeszcze spojrzeć na konstytucje uchwaloną
    trzeciego maja, tu tez postulaty nie są wdrażane przez III RP, ba przez
    II też nie były...

    > Ja przez całe swoje życie nigdy nie byłem członkiem żadnej partii, a ten
    > temat otwarłem dlatego bo czas już odkłamać Polskę, czas przestać okłamywać
    > młodzież w imie interesów złodziei. Nawet komunistyczna propaganda tak nie
    > kłamała jak Wy złodzieje którzy rozkradliście Polske. I jest na to ciągle
    > wiele milionów żyjących jeszcze świadków.

    Nie wiem dlaczego zwracasz się do mnie per WY - przyzwyczajenie?
    Dodatkowo nie rozkradłem żadnej Polski.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl