eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukamy do współpracyRe: Szukamy do współpracy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Janusz " <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukamy do współpracy
    Date: Fri, 3 Jun 2005 13:42:08 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 72
    Message-ID: <d7pmnf$jbo$1@inews.gazeta.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    <d7p7u0$rv4$1@nemesis.news.tpi.pl> <d7p7uc$32p$1@inews.gazeta.pl>
    <d7p8de$1u7$1@nemesis.news.tpi.pl> <d7p8p8$7b6$1@inews.gazeta.pl>
    <d7pgtt$kci$1@inews.gazeta.pl> <d7phe9$ms4$1@inews.gazeta.pl>
    <d7pi4j$pu2$1@inews.gazeta.pl> <d7pkpu$9rf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.17.223.227
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1117806128 19832 172.20.26.237 (3 Jun 2005 13:42:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jun 2005 13:42:08 +0000 (UTC)
    X-User: motopoland
    X-Forwarded-For: 172.17.0.68
    X-Remote-IP: 213.17.223.227
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:151598
    [ ukryj nagłówki ]

    > Ja osobiście nie wyobrażam sobie pracy twórczej bez solidnej roboty
    > koncepcyjnej, a czy później "oprawi" się ją w pliki multimedialne czy w
    > drewniane ramki to bez znaczenia. Geniusz i dobrze wykonana praca obronią
    > się same. Natomiast selekcja ludzi na podstawie posiadanych "oprawek" to
    > dosyć przypadkowe działanie.

    Przecież napisałem, że szukamy ludzi z "zacięciem" dziennikarskim.
    Myślę, że to wystarczy.



    Nie twierdzę, że pomysł nie ruszy, ale jestem
    > mocno sceptyczny. Popatrz, ile nisz można znaleźć w internecie dla dowolnego
    > twórczego wyżycia się. Począwszy od ogólnodostępnych grup, poprzez portale
    > branżowe, gdzie można zamieszczać swoje artykuły i promować w ten sposób
    > swoją postać, blogi, wąskie, wyspecjalizowane grupy (np. PLOUG) do
    > hermetycznych środowisk twórczych, takich jak 3D Ring (działających, jesli
    > dobrze pamiętam, na zasadzie member gets member).


    Chyba należy przesunąć środek ćiężkości. Serwisy miejskie, które
    mam na myśli mają opierać się na niusach popartych nagranymi
    wypowiedziami, podanymi na stronie w formacie MP3 i dobrymi zdjęciami.
    Czytanie obszernych materiałów na ekranie monitora jest
    strasznie męczące. Oparcie się na krótkich niusach wynika
    tylko z tego powodu, nie z niechęci do obszernych artykułów.
    I taki wybór, mając na uwadze komfort internauty, chyba jest słuszny.
    Ludze są teraz strasznie zabiegani, wolą treściwe informacje.



    > > > > Żadnej redakcji wirtualnej nie stać na utrzymanie takiej armii ludzi,
    > > > zresztą
    > > > > tematy lokalne aż tak ich nie interesują.
    > > > I to jest clou. Dlatego pomysl się nie uda.
    > >
    > >
    > > Głos ironiczny, ale zawszeć to głos...
    > > Wątek pojawił się na grupie ponieważ nie oferuję pracy,
    > > chcę poznać zdanie zainteresowanych. Kolega chyba nie zdaje sobie
    > > sprawy ilu wartościowych, wykształconych, zdesperowanych ludzi szuka
    > > jakiejkolwiek pracy...
    > > Czy ten pomysł jest aż tak niedorzeczny?
    > > Rzeczywiście dajemy "kawałek" serwera i domeny gratis, dając
    > > szansę na ciekawą pracę. Być może rynek szybko nas zweryfikuje, ale
    > > wszystko zależy od ludzi...
    > > Mogą pomóc albo położyć każdy projekt.
    > Myślę że nie rynek, ale sami ludzie, których poszukujecie. Ot taki przykład
    > z moich ostatnich doświadczeń. W okolichach marca konsultowałem potężną
    > rekrutację na Śląsku - plakaty, ulotki, docieranie wszlekimi możliwymi
    > kanałami, na kształt kampanii reklamowej. Efekt - 100 aplikacji. Fakt że nie
    > wiem dokładnie, jak tą rekrutację przeprowadzono, ale przyznasz że 100
    > aplikacji to b. mierny rezultat.
    >
    > Co do rynku - trafiacie, jak alarmuje Newsweek, w moment kiepskich notowań
    > mediów jako takich. Wątpię by się udało, ale życzę powodzenia!


    Ten przykład niczego nie dowodzi, jak sądzę.
    Czy tak trudno znaleźć w każdym większym mieście choćby jedną
    osobę, która otrzyma "na tacy" za darmo warsztat pracy?
    Może ludziom w ogóle się już nic nie chce? Tak też wynika
    z rekrutacji, o której piszesz...

    Wydaje mi się, że internet jako medium do szybkiego przekazywania
    informacji jest nie do pobicia. Te informacje są dostępne 24/7
    to wielki argument także dla reklamodawców. Ich reklama
    wydrukowana w gazecie trafia do kosza, po jej przeczytaniu.
    Reklama audio czy w TV to półminutowe, kosztowne mignięcie.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.06.05 15:44 Kira
  • 03.06.05 20:46 MariuszR
  • 04.06.05 02:20 MC
  • 04.06.05 14:48 Kira
  • 05.06.05 09:28 Kira
  • 05.06.05 10:39 Wwa
  • 05.06.05 10:46 Kira
  • 05.06.05 11:07 Wwa
  • 05.06.05 12:25 Kira
  • 05.06.05 12:43 Wwa
  • 05.06.05 13:07 Kira

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1