PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukający pracujący › Re: Szukający pracujący
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukający pracujący
    Date: Sun, 16 Apr 2006 19:35:21 +0200

    Re to: Gracjan Abakanowicz [Sun, 16 Apr 2006 17:49:46 +0200]:

    > Facet faktycznie popełnił błąd wyciągając takie "atuty".
    > Przecież wiadomo, że żaden pracodawca nie będzie chciał
    > mieć u siebie kogoś, kto daje od początku powody żeby mu
    > nie ufać.

    Ja wiem? Cwaniaczki lubią cwaniaczków, zawsze można było
    tą bazę od niego wziąć i go wygwizdać, no nie?

    > Aczkolwiek IMHO sytuacja mogła być w dużym stopniu zawiniona
    > przez dotychczasowego pracodawcę.

    Pardon?

    > Załóżmy, że baza klientów była prowadzona w taki sposób,
    > że łatwo można ją było ukraść (okazja czyni złodzieja).

    A co, ty z tych, co jak widzą że komuś portfel wystaje mocno
    z kieszeni to go rąbną "bo mógł pilnować"? Sorki, albo się
    jest złodziejem albo nie, niezależnie od sytuacji. To jest
    cecha charakteru a nie przypadek losowy.

    > W takim razie w grę wchodziłaby umowa o zakazie konkurencji.
    > Pracodawca powinien był ją zawrzeć z handlowcem - nie wiadomo,
    > czy to zrobił.

    Jak wyżej. Ja wiem, że każda menda potrafi znaleźć setki
    usprawiedliwień, ale jakoś mnie one mało interesują.

    > Właśnie, nie wiem czy nie przesadziłaś... Jesteś pewna, że
    > postąpiłaś właściwie?

    Tak.

    > Tak, to prawda. Ty tego handlowca też wyłączyłaś z branży
    > na dłuższy czas, czy nie tak?

    Yep. I sprawiło mi to przyjemność.

    > Powinien był jednak bardziej uważać... ;)

    Powinien nie być dupkiem. Reszta sama by się rozwiązała.

    > Są ludzie skłonni do _bezinteresownego_ wyrządzania krzywdy
    > innym, dobudowujący jeszcze do tego jakąś ideologię
    > uspokajającą sumienie, czy - jak kto woli - superego. :)
    > Czytając Twoje posty Kiro i obserwując Twoją internetową
    > karierę ;) zacząłem się zastanawiać, czy nie należysz
    > właśnie do tej kategorii.

    Otworzyłeś mi oczy. Biedny dupek żołędny, niewinny taki jak
    ta lilija biała - a ja mu taką przykrość, taką krzywdę bez
    najmniejszego powodu wyrządziłam. Od dzisiaj nie będę mogła
    spać po nocach rozważając swoje niecne postępki. Powinnam
    przecież odpowiedzieć mu że chętnie wyrucham kumpla, po czym
    przygarnąć sierotkę pod swoje skrzydła i razem z nim się
    pławić w glorii chwały.

    Kira