PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzef przebąkuje o obnizce pensji a ja chce prosic o podwyzk › Re: Szef przebąkuje o obnizce pensji a ja chce prosic o podwyzk
  • Data: 2009-03-09 17:39:28
    Temat: Re: Szef przebąkuje o obnizce pensji a ja chce prosic o podwyzk
    Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ branżę naftową kryzys ekonomiczny omija?

    Trudno powiedziec jakan jest prawda. Teoretycznie w ostatnim kwartale
    unbiegłego roku jak ogłoszono zreszta na konferencji pracowej poniesli
    papierowa stratę polegajacą na obnizce cen paliwa zmagazynowanego w
    zbiornikach zapasowych (przeroboionego z ropy kupionej kiedy ropa była
    droga).
    Ale jak ktos słusznie zauwazył na tej grupie przeciez sprzedaja wiele
    produktow na eksport wiec w zwiazku ze wzrostem kursu Euro mają z tego
    wieksze dochody. WIec wcale nie jest pewne czy jest kryzys czy to tylko taki
    doskonały pretekst do odchudzania. Zwłaszcza ze publicznie ogłoszono o
    zamiarze wykupu jakis przecenionych społek.