PracaGrupypl.praca.szukanaSzczecin- Młoda atrakcyjna podejmie............Re: Szczecin- Młoda atrakcyjna podejmie............
  • Data: 2002-11-23 23:05:25
    Temat: Re: Szczecin- Młoda atrakcyjna podejmie............
    Od: "RICARDO RICARDO" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć Małgosia !!!!

    Jeżeli posiadasz prawo jazdy i ważny paszport to mogę Ci
    zaproponować pracę jako kierowca samochodu osobowego za
    około 6000 tysięcy złotych miesięcznie,w charakterze
    - kierowca osobisty -.Nie zawsze fotel biurowy jest lepszy
    od fotela w samochodzie!!! Moja oferta to nie żart lecz
    prawdziwa okazja zarobienia dobrego szmalu !!!

    Pozdrawiam Cię serdecznie i głowa do góry RICARDO