PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa: studia doktoranckie › Re: Szansa: studia doktoranckie
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szansa: studia doktoranckie
    From: Shrek <l...@w...pl>
    Date: Tue, 06 May 2003 22:23:19 GMT

    Dnia 05 maj 2003, "KaeL" <k...@...pl> zapodal(a):

    > 1. Domyślacie się jaki to będzie szok zarobkowy, co? Dodam, że żonka
    > wcale nie przynosi kokosów do domu i mamy dzieci.
    > Ale z dużych zakupów (dom, samochód, etc) - to w zasadzie jesteśmy
    > wyposażeni.

    Bedzie.. U mnie na wydziale stypenium 1000 zl. Jak masz uklady to mozna
    duzo zarobic na zleceniach, ale to podobno u mnie raczej nikt z
    roktorantow tej wielkiej kasy nie ma..

    > 2. Wcale nie są pewne perspektywy znalezienia pracy po tych
    > studiach... Z IT to pewnie w tym czasie wypadnę (w dużej mierze) a
    > jak wiemy kondycja nauki polskiej ma tendencję spadkową.

    Wlasnie odnosze wrazenie ze bedac doktorem trodniej znalezc prace. No
    chyba ze masz znajomosci, to wtedy mozna dostac zancznie lepsza niz bedac
    magistrem.

    > 4. Oczywiście mam duże problemy z przypomnieniem sobie mojej nauki -
    > ale to już inna sprawa...

    Mysle, ze dalbys rade:)

    > No i co Wy o tym myślicie? Pracy w IT szukam od około 2-3 miesięcy i
    > wcale jej znaleźć nie mogę...

    Ja moge isc na doktoranckie i raczej nie pojde. Powody jak wyzej. Na rzeie
    jestem na probnym i jak zostane to sie na doktora nie wybieram, no chyba,
    ze z firma bym sie dogadal, ze zostaje u nich na pol etatu.

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.