PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzansa: studia doktoranckie › Re: Szansa: studia doktoranckie
  • Data: 2003-05-05 10:36:31
    Temat: Re: Szansa: studia doktoranckie
    Od: "Lukas" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja na twoim miejscu bym korzystał
    Tylko jedna rada - jak bedziesz sie w miedzyczasie szukał pracy nie chwal
    sie tym
    Szczegolnie , ze teraz nie masz pracy
    Magistrów bedzie na peczki ,a juz szczegolnie w branzy IT - raczej inni sie
    nie pojawiają.
    Kasa to nie wszystko
    Potraktuj te studia jako długo terminowa inwestycje
    Ja sam zamierzam rozpoczac doktoranckie, ale musze za nie jeszcze zapłacic
    własnie teraz kumuluje kase
    ale fakt juz mam mieszkanko i auto (niespecjalne ale starczy)

    LUKAS