PracaGrupypl.praca.dyskusjeSymfonia program....Re: Symfonia program....
    From: "Mariusz Jankowicz" <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Symfonia program....
    Date: Tue, 23 Apr 2002 14:23:32 +0200

    "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl> wrote in message
    news:3CC54EB2.FE6C81B8@elka.pw.edu.pl...

    > No nie do końca - MiniKernel serwuje dane do aplikacji, która przez

    MicroKernel nie MiniKernel (chyba, ze sie cos zmienilo, ale nie sadze)

    > odpowiednie modyfikowanie danych udaje tranzakcyjność - jak się wyłączy

    Nie udaje tranzakcyjnosci, ale daje faktyczna tranzakcyjnosc.

    > najpierw MK to program nie posprząta po sobie i całość leży...

    Zamykaniem tranzakcji zajmuje sie symfonia, ale jesli wyrabiesz microkernela
    w czasie pracy symfonii to nie dziw sie, ze Ci sie robi qq.

    > Oj nie wiem od kiedy jest na rynku - z całą Symfonią spotkałem się jakieś
    > dwa miesiące temu i wtedy podano mi to jako informację o nowości - tak czy
    > owak ponoć są spore problemy z przesiatką... I działaniem nowej wersji -
    > tyle słyszałem, ale jeżeli ktoś ma inne doświadczenia to chętnie się
    czegoś
    > dowiem.

    Dziala calkiem spoko, przesiadek nie widzialem...

    > Oj, wszystko zależy od tego jak się do tego człowiek zabiera - na 100%
    trzeba
    > mieć program, którym można przeglądać dane bezpośrednio w plikach... Dalej
    > już tylko analiza tego co jest zmieniane w poszczególnych momentach...

    :-)))
    Ile naprawde duzych programow finansowo-ksiegowych w ten sposob rozbroiles?