PracaGrupypl.praca.dyskusjeSylwester w pracy › Re: Sylwester w pracy
  • Data: 2005-01-04 16:04:40
    Temat: Re: Sylwester w pracy
    Od: "JackyX" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:crcj0i$kmd$1@news.dialog.net.pl... W wiadomości

    > To nie było szczęście. Organizacji związkowej w moim miejscu pracy
    > nie było. Zresztą nie była za bardzo potrzebna. Potem zmieniły się
    > układy i taka potrzeba zaistniała. Toteż podjąłem odpowiednie
    > działania i doprowadziłem do powstania organizacji związkowej.
    > Nie zazdrość. Po prostu jeśli trzeba - zrób to samo.
    > Jest prawo, trzeba z niego korzystać.

    o ile wiem to w firmie musi być zatrudnione więcej jak 20 osób by mogły
    powstać związki : ( ,a zazdroszcze tym którzy pracują w takich
    firmach.
    Idea związków zawodowych jest wspaniała, ale jak to bywa u nas wszystko
    da się wypaczyć. Mam nadzieję, że nie jesteś jednym z baronów
    związkowych opisanych tutaj:
    http://www.trybuna.com.pl/n_show.php?code=2004101212

    JackyX