PracaGrupypl.praca.dyskusjeSylwester w pracy › Re: Sylwester w pracy
  • Data: 2005-01-06 22:49:28
    Temat: Re: Sylwester w pracy
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 6 Jan 2005 22:59:51 +0100, szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał:

    > Pierwsza lepsza kontrol. Przy ktorej jakis malo rozgrarniety pracownik
    > nie
    > chlapnie kiedy to na prawde bylo. Nie mowiac o ewentualnosci kablowania
    > przez wiecznie niezadowolonych.

    Mozna robic roczny spis z natury w innych terminach niz 31-12.
    Co najmniej tydzien wczesniej o jego terminie musi byc powiadomiony
    odnosny urzad skarbowy.
    Do kwotowych wynikow spisu sa dodawane i odejmowane ruchy magazynowe aby
    dac stan na 31-12.
    Nie wiem, jakie jeszcze wymogi musza byc spelnione, aby tak manewrowac
    jego terminem, ale w ostatniej firmie rokrocznie robilismy go w
    listopadzie, a kiedys w styczniu.
    Moze ta mozliwosc jest zalezna od obrotow furmy a moze kazdy tak ma prawo
    postapic?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##