PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwieto podczas zagranicznej delegacji › Re: Swieto podczas zagranicznej delegacji
  • Data: 2006-06-12 19:26:30
    Temat: Re: Swieto podczas zagranicznej delegacji
    Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie: Czy jesli podczas delegacji zagranicznej bede pracowal
    > podczas "polskiego" swieta (poniewaz w kraju pobytu nie obchodzi sie wtedy
    > wolnego dnia), przysluguje mi dzien wolny do odebrania po powrocie?
    > A co jezeli podczas tego samego wyjazdu trafil mi sie z kolei "obcy" dzien
    > wolny (ludzie w polsce wtedy pracowli)? Te dni "znosza sie" czy
    > interpretacja jest na korzysc pracownika?
    > Bede wdzieczny za podanie zrodla, jesli ktos posiada taka wiedze
    > Marcin
    >
    > --
    Też masz problem. Święto to święto. Jak sobie wyobrazasz, ze w Boże Ciało Polak
    może pracować. To oczywiste że nie idziesz do pracy. I niech kto Ci co zrobi.
    Długie łykendy w Polsce też się przenoszą w takich wypadkach. Jak czwartek jest
    świętem to bierzesz sobie dzień płatnego urlopu i do roboty dopiero w
    poniedzialek. Czwartek oczywiście płatny. A jak obcy dzień wolny ( byś się
    zdziwił ile ich mają, przeciętnie ze dwa w roku) to też masz płatne wolne. Tomek