PracaGrupypl.praca.dyskusjeSwiadectwo PracyRe: Swiadectwo Pracy
  • Data: 2005-02-03 08:03:32
    Temat: Re: Swiadectwo Pracy
    Od: "J&B" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    ..już teraz wszystko wiem .Dzięki.A jeśli chodzi o zwolnienie to wyrok sądu
    brzmi cyt.,, po rozpoznaniu sprawy z powództwa J&B przeciwko GGG o uznanie
    wypowiedzenia za bezskuteczne
    I . zasądza się od strony pozwanej na rzecz powoda itd.itp"

    Rozumiesz jak ktoś ci szuka dziury w całym i cię zwalnia , to nie chcesz z
    nim współpracować i żądasz odszkodowania a nie powrotu do pracy.Sąd by mnie
    przywrócił do pracy a ja bym miał potem nerwicę.Dlatego używam określenia
    bezskuteczne .Nie jestem prawnikiem a doskonale dałem sobie sam radę w SP.
    mimo iż, strona pozwana miała prawnika.Chciał mnie szef wmanewrować w swoje
    przekręty to zwolnił mnie nie patrząc na nic.Powiem dla ciekawości iż ,
    wręczył mi wypowiedzenie w czasie trwania urlopu, niezachował 3 miesięcznego
    terminu wypowiedzenia i nie wykazał w SP. iż ,, wystąpiły okoliczności
    uzasadniające wypowiedzenie umowy " Złożył apelację i też przegrał. Po pół
    roku próbował mnie dalej wmanewrować w swoje numery ,powiadomił Prokuraturę
    Rejonową o przestępstwie i ta sprawę umorzyła.Odwołał się od tej decyzji do
    Prokuratury Okręgowej i ci podtrzymali stanowisko Rejonowej.Podał ich do
    sądu i tam też przegrał.
    Miałem z nim przeboje a raptem pracowałem tam 15 dni ;-))
    Serdeczności