PracaGrupypl.praca.dyskusjeSterty CV niezwiazanych z naboremRe: Sterty CV niezwiazanych z naborem
  • Data: 2004-01-28 10:30:33
    Temat: Re: Sterty CV niezwiazanych z naborem
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Catbert" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bv81rg$hcu$1@korweta.task.gda.pl...

    > [...]
    > Nie wydaje mi się, by było coś zdrożnego w wysyłaniu aplikacji do firmy,
    > która może ciebie potrzebować, nawet jeżeli nie w tej chwili i nie na
    > to stanowisko.

    Jednak duzo narzekan na to bylo i informacji, ze ....do kosza won.

    > Dla mnie niepokojąca jest inna praktyka - wysyłanie CV zawierających
    > nieprawdziwe dane - trafiły właśnie na moje biurko dwa takie od osób, z
    > których jedna pracowała kiedyś i była przyjeta w wyniku niekomepetencji
    > rekrutującego - a druga właśnie wyleciała, m.in. z powodu dennego
    > angielskiego i okłamywania pracodawcy tym zakresie. W "nowym" CV
    > wykazuje się "doskonałą znajomością języka".

    Moze tu jest problem, ze "nie sciemniam" ?
    W kazdym razie dolaczam taki kwitek, na ktorym na jednej stronie zmiescilem
    czytelne skany opinii, zaierajace naturalnie namiary na firmy i osoby je
    wystawiajace.

    "Uwazam, ze w Panstwa firmie idealnie sprawdzilbym sie na stanowisku
    laczacym funkcje poszukiwanej przez panstwa sprzataczki z zakupowcem
    robiacym analizy towarowe i sprzedazne"......ech.....

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##

    > Pzdr: Catbert