PracaGrupypl.praca.dyskusjeStatystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
  • Data: 2005-07-02 08:10:36
    Temat: Re: Statystyki grupy pl.praca.oferowana - czerwiec 2005
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen napisał(a):

    [...]

    > IMO w imię dobra wyższego z tych powodów ogłoszenia nie powinny być
    > odrzucane. Trudno - wygląda paskudnie, niezgodne z netykietą itd. itp.
    > - ale zważmy, że ogłoszeniodawcy często nie są obyci z netem (i chwała
    > takim zaczynającym przygodę za zastosowanie tego medium do szukania
    > pracowników) a cel jest szczytny. Ogłoszenie takie jest zazwyczaj
    > czytelne i w imię wyższego dobra takie ogłoszenia nie powinny zostać
    > odrzucone z przyczyn, bądźmy szczerzy, kosmetycznych i "dla zasady".

    Często wysyłam 'zwroty' lub też ludzie sami się dopytują dlaczego
    ogłoszenie nie doszło. Tego statystyki nie pokażą, ale pewna liczba
    ogłoszeń jest potem przesyłana poprawnie.

    > Sporo tego - chodzi o "kumulację" wcześniej wymienionych błędów, czy
    > innych punktów z FAQ?

    Wszystkich. Najczęściej jest to kumulacja forma + kodowanie, ale sporo
    z tego to jednozdaniowce (praktycznie zero informacji), reszta podpunków
    raczej rzadko jest "łamana". :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl