PracaGrupypl.praca.dyskusjeStany praca... i ich numer nip!Re: Stany praca... i ich numer nip!
    From: "KT" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Stany praca... i ich numer nip!
    Date: Sun, 15 Feb 2004 12:42:56 +0100

    tak, czeka sie niby do 3 tygodni, ale tak:
    ja w roku 2002 zadzwonilem po 3 dniach i juz pani mi powiedziala jaki jest
    moj numer, a papierek przyszedl po kolejnych kilku dniach, ale... w zeszlym
    roku
    jak znajomi starali sie o Social Security # to niektorzy czekali tydzien,
    niektorzy 3 a niektorzy dostali doepiro przed wylotem do polski, czyli
    jakies 3-4 miesiace... a jest to spowodowane zmianami w prawie i
    wprowadzeniem systemu sevis, ktory z zalozenia ma zawierac wszystkie twoje
    dane itd itd, generalnie dzieki temu systemowi bedzie coraz trudniej
    wyjechac na W&T wiecej niz 2
    razy bo w tymze systemie beda dane gdzie pracowales, kiedy etc(ja znam ludzi
    co byli 4 i w tym roku jada kolejny ,wiec da sie
    obejsc wszystko ),ale wracajac do tematu, to jak szybko dostaniesz twoj ss#
    (jesli sie nic nie zmieni w tym roku) to zalezy tez duzo od miejsca w jakim
    bedziesz tj miasto,stan i moment w jakim przyjedziesz...
    ja bylem np w miejscu gdzie nie ma Social Security Office i musialem sie
    przejechac do miasta obok ale jak jest sie w tym samym miescie to mozna
    nawet odebrac samemu z tego office'a ...
    pozdr
    k.